Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Κείμενο της Μαρίας Θεοφίλου



Από την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, ύστερα από πέντε μέρες κράτησης στην Αντιτρομοκρατική, βρίσκομαι προφυλακισμένη στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού. Η σωρεία των κατηγοριών που μου αποδίδονται προκύπτουν ουσιαστικά από αυτήν της "υπόθαλψης" του Συντρόφου μου.

Τα παιδιά μας, 2 και 4,5 ετών, βίωσαν τόσο τη βίαιη στιγμή της σύλληψης του πατέρα τους αλλά κυρίως την τρομακτική εμπειρία της ουσιαστικά σε βάρος τους επίθεσης καθώς μας πρόταξαν οικογενειακώς τα όπλα με υπερβολική βιαιότητα, την ώρα που επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητο οι τέσσερείς μας. Τα γεγονότα αυτά, σε συνδυασμό με τον βίαιο αποχωρισμό και αποθηλασμό και τη στέρηση των δυο γονιών τους, θέτει σε εξαιρετικά σοβαρό κίνδυνο την ψυχική τους υγεία.

Θέλω να επισημάνω ότι ενοχοποιητικό στοιχείο σε βάρος μου, προκειμένου να ληφθεί η απόφαση της προφυλάκισής μου, θεωρήθηκε επίσης η συγγενική σχέση με τον αδερφό μου που βρίσκεται κρατούμενος στις φυλακές Δομοκού. Αξίζει να αναφέρω την καθόλου τυχαία τελευταία ερώτηση που μου απηύθυναν τόσο ο ανακριτής όσο και η εισαγγελέας με μεγάλη δόση ειρωνείας αλλά και μια έκφραση ικανοποίησης ότι επιβεβαιώθηκε η ενοχή μου, εάν έχω αδέρφια και πού βρίσκεται ο αδερφός μου αυτή τη στιγμή.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει σε βάρος μου κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο, ζητώ να αρθεί η προσωρινή μου κράτηση για να επιστρέψω στα παιδιά μου. Ζητώ να σταματήσει η εκδικητική σε βάρος μου δίωξη και να αντιμετωπιστώ με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν και όχι βάσει των συγγενικών μου σχέσεων.



Μαρία Θεοφίλου

21/10/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: